مترجم سایت

V for Vendetta

V for Vendetta

325 بار

V for Vendetta 2005 دانلود فیلم انتقامجو V for Vendetta 2005   دوبله فارسی

 

ادامه مطلب

مستند آمریکایی ظهور

773 بار

| برترین مستند از سال 2000 تا 2008 |
 
 
 
می خواهیم شما را به دیدن یکی از مهمترین، قویترین و تأثیرگذارترین مستندهای روی اینترنت دعوت کنیم. این سریال مختص گروه خاصی از انسانها با نژاد و یا دین خاصی نیست بلکه همه انسان های آزادی خواه بایستی این سریال را تماشا کنند.

تهیه کنندگان این سریال، بارها گفته اند و ما هم می گوییم که هدف، شستشوی مغزی بینندگان و یا تحمیل عقاید و یا ایجاد ترس عمومی نیست و از همه کسانیکه این مستند را تماشا کنند می خواهیم تا خودشان به تحقیق راجع به موضوع های ارائه شده در این مستند بپردازند تا به میزان واقعیت مسائل مطرح شده پی ببرند.    مهمترین سخن ما "بیداری" و "آگاهی" است. همه ما بایستی نسبت به حوادثی که در جهان اطراف ما اتفاق می افتند، بیدار و آگاه باشیم تا بتوانیم جهت آماده سازی و تربیت نسل هایی که در آینده میزبان و همراه امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهند بود، خدمت کوچکی کرده باشیم.   

 

ادامه مطلب

Opera Browser

95 بار

Opera-browser-first

بهترین مرورگر وب را برای گوش و تبلت اندرویدیتان دانلود کنید. Opera browser برای دستگاه های جدید طراحی شده است. Opera جلوه زیبا و سرعت بالایی دارد، و پس از نصب ویژگی های بسیاری را به همراه می‌آورد. اُپرا برای کسانی که دربازه کیفیت و طراحی مرورگر وب خود اهمیت قائل می‌شوند، انتخاب اول است. از سال ۱۹۹۴ تاکنون محصولات ما با مهارت بسیار بالا ساخته شده و به مردم سرتاسر دنیا کمک کرده تا با دیگران ارتباط برقرار کرده و از سرگرمی های اینترنت لذت ببرند.

 

ادامه مطلب

,

دانلود نرم افزار توییتر

142 بار

Twitter

| برترین نرم افزار آندروید در سال 2013-2014-2015-2016 |

توییتر یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعای حال حاضر است که با ویژگی های خاص خود نظیر محدودیت در کاراکترهای ارسالی برای هر پست توانسته است کاربران زیادی را به سوی خود جلب نمود تا گونه های مختلف از محتواهای خود را به اشتراک بگذارند . اکنون جدیدترین نسخه نرم افزار Twitter را برای شما آماده کرده ایم که می توانید به راحتی آن را دانلود نموده و وارد دنیای آن شوید !

 

ادامه مطلب

Viber

90 بار

Viber-cover

| جزو ده برنامه آندروید برتر سال 2013-2014-2015|

| معایب : نقض حریم شخصی - بکاپ گیری ( پشتیبان گیری) از اطلاعات شما در سرور  سازمان جاسوسی موساد وسیا |

با استفاده از نرم افزار Viber می توانید با هرکسی در جهان که این برنامه را بر روی تلفن همراه خود نصب نموده است به رایگان ارتباط برقرار نمایید . این نرم ا فزار قدرتمند که بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سطح جهان را داراست  پس از بارگزاری بر روی تلفن همراه یا رایانه لوحی شما با جستجو در بین مخاطبین تان آنهایی را که از نرم افزار وایبر استفاده می کنند را شناسایی کرده و امکان تماس رایگان را از طریق WiFi یا اینترنت دستگاه اندرویدتان فراهم می آورد .

 

ادامه مطلب

Google Chrome

126 بار

Chrome-cover

| برترین سال 2015 |

| هشدار دسترسی به حریم شخصی|

 با Chrome Browser بر روی گوشی و تبلت خود با سرعت بالا وبگردی کنید. وارد حساب کاربری گوگل خود شوید تا با همگام سازی با مرورگر کروم در رایانه، این تجربه  را هرکجا که می‌روید به همراه داشته باشید.

 

ادامه مطلب

دانلود برنامه سی ام سیکوریتی

354 بار

z

   CM Family شرکتی  ازسازندگان بزرگ اپ های مورد نیاز وپرطرفدار آندروید

| برترین مجموعه نرم افزار امنیت و ابزار های کمکی در سال 2013-2014-2015 |

برای اولین بار دانلود به صورت یکجا فقط در ABDA

 

ادامه مطلب

Kik

237 بار

Kik

 مسنجر Kik Messenger  بیش از ۵۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان دارد . با این اپیلیکشن می توانید به آسانی با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و با آن ها چت کنید . این مسنجر بسیار سریع ، صاف و هوشمند است و مطمئنا مورد رضایت شما کاربران عزیز خواهد بود . تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس دوستانتان را در این مسنجر پیدا کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار به صورت کامل از حریم خصوصی گوشی شما محافظت خواهد کرد .

 

ادامه مطلب


صفحه قبل 1 صفحه بعد